Interessert i å jobbe på kontor?

Vi tilbyr mange forskjellige roller innen kontorarbeid!

Interessert i en jobb? – Registrer deg så tar vi kontakt! 

Pecus i Kontor- & Administrasjonsbransjen

Vi jobber tett på store selskaper innen bygg, anlegg, lager, logistikk. I disse bransjene er det ofte brukt for flinke personer som kan jobbe innen regnskap, HR, salg og kundeservice. Dette kan gi deg en unik mulighet til å jobbe for noen av de største og mest etablerte selskapene i landet.

Nedenfor kan du lese mer om hvilke roller du kan søke på og hva vi tilbyr våre ansatte.

Vi tilbyr

Fast ansettelse

Ryddige arbeidsforhold

konkurransedyktige betingelser

God oppfølgning

Kundeservice

Om du er serviceinnstilt og pliktoppfyllende kan en rolle innenfor kundeservice passe deg.

Arbeidsoppgavene kan være å besvare innkommende telefoner angående tekniske eller administrative spørsmål, besvare henvendelser via e-post, tilby bedriftens ulike produkter til kunder som ringer inn o.l.

Gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner er et krav. God datakunnskap og relevant erfaring er klar fordel. Ut over det må du trives i et hektisk miljø og må kunne jobbe i et høyt tempo.

 

Salg

Søker du nye utfordringer innen salg? Vi ansetter i mange roller innenfor salg, blant annet Key Account Manager og Selger

En Account Managerer er ansvarlig for forvaltningen av salg og forholdet til våre kunder i en bedrift.

Målet er å opprettholde forholdet til kundene slik at dem fortsatt ønsker å benytte seg av selskapets tjenenester. En Account Manager er også ansvarlig for å identifisere deres behov.

Arbeidsoppgavene kan være å arbeide med utvikling av industriløsninger og salg av produkter og tjenester, utvikle en salgsstrategi og jobbe mot et årlig budsjett, proaktivt oppsøke potensielle kunder o.l.

Gode kommunikasjonsevner er ønskelig innen alle roller for salg da man er kontaktleddet mellom kunden og bedriften. 

Regnskaps-medarbeider

Om du kunne tenkt deg et yrke innen økonomi kan Pecus være en god mulighet for deg. Vi samarbeider både med små og store entrepenører, og det er stadig på utkikk etter de som er nøyaktige og strukturerte.

Arbeidsoppgavene kan være diverse oppgaver knyttet til regnskap, herunder fakturering og administrasjon av regninger og betalinger o.l avhengig av kunden.

Det er ønskelig med gode datakunnskaper og en vilje til å løse eventuelle problem med gode løsninger og et smil.

 

HR

Om du ønsker en variert arbeidshverdag kan det være deg våre kunder søker etter. Som HR kordinator må du være en strukturert og selvstendig person, som vil bidra til avdelingens arbeid innen de relevante områdene.