Avdeling Viken ble opprettet sommeren 2021 for å gi våre samarbeidspartnere utenfor Oslo bedre og hyppigere oppfølgning. Med et kontor i Jessheim sentrum kan våre ansatte ta seg ut til kunder på kort varsel og ha en tilstedeværelse som vi følte ikke var mulig fra Oslo-kontoret.
Med satsingen på avdeling Viken ville vi også styrke laget med en erfaren og kompetent avdelingsleder, da falt valget på Isabelle. I tillegg til masse erfaring fra bransjen har Isabelle en utrolig kompentanse innenfor kunde- og konsulentoppfølging. Du kan lese mer om Isabelle og teamet lenger ned på siden.
Avdeling Viken har siden våren 2022 tilbudt masse med jobber på Gardemoen Oslo Lufthavn. Her får du muligheten til å jobbe med seriøse entrepenører innenfor flyindustrien.
Våre konsulenter jobber blant annet med lasting, lossing og klargjøring av utstyr for fly, sortering og fordeling av bagasje i bagasjerommet, bagasjetransport for planlagte avganger og håndtering av korte forbindelsesoverføringer direkte mellom fly.
Pecus jobber med flere av de største bedriftene innen lager og logistikk i Viken. Vi har lang erfaring med både rekruttering av lagersjefer og bemanning av lagermedarbeidere.
Vi kjenner godt til det varierende behovet i bransjen, og i vårt team tilpasser vi oss kontinuerlig kundens behov med tett samarbeid og stor grad av fleksibilitet. Vår største styrke som team er at vi er engasjerte og dedikerte, og vi er villig til å strekke oss langt for å skape verdi for våre kunder og konsulenter.
Registrer deg her for en uforpliktende prat med avdeling Viken!
Isabelle har jobbet mange år i bemanning- og rekrutteringsbransjen. Hun har over tid utviklet seg til å bli en ekspert på konsulent- og kundeoppfølging. Ved å være både tydelig og omtenksom får vi veldig gode tilbakemeldinger på Isabelle og samarbeidspartnere føler seg veldig godt ivaretatt med Isabelle ved roret.
Martin har en helt unik bakgrunn som både barista og personlig trener – Noe som gjør han utrolig flink til å ta imot og lagre informasjon samt jobbe hardt og strukturert med eksisterende konsulenter og mot nye. Martin trives med høyt tempo og er en god problemløser.
Frida kommer fra retailbransjen, og har vært butikkleder i VIC i godt over fire år. Der hadde hun totalansvar for daglig drift og personal. Hun har også grunnutdannelse i ledelse fra BI, og er i ferd med å ta en bachelor i ledelse ved siden av jobb.
“Jeg er glad i å jobbe med mennesker, og har alltid vært opptatt av oppfølging og ivaretakelse av mine ansatte“