Vi styrker laget med ny kundeansvarlig i Vestby
Kundeansvarlige er helt essensielt for Pecus og nå som vi vokser videre har vi styrket laget enda mer!
Vi har gleden av å ønske Angelica velkommen som ny kundeansvarlig ved vårt kontor i Vestby. Angelica blir et viktig tilskudd til teamet vårt, og hennes hovedfokus vil være å styrke oppfølgingen og samarbeidet med våre kunder i Vestby og omegn.
Ved å være til stede lokalt, sikrer vi tettere dialog, raskere responstid og bedre oppfølging – noe som er helt sentralt i vår måte å jobbe på innen bemanning og rekruttering. Vi er stolte av å ha et sterkt team, og med Angelica med på laget er vi enda bedre rustet til å levere kvalitet og skreddersydde løsninger for både kunder og kandidater. Vi gleder oss til fortsettelsen og alt det spennende som skjer hos oss for tiden!

På utkikk etter bemanningstjenester i Vestby?
Med Angelica på plass som kundeansvarlig har vi nå et enda sterkere og mer tilstedeværende team i Vestby. Dette betyr at vi kan gi deg som kunde enda tettere oppfølging, bedre kjennskap til det lokale arbeidsmarkedet og raskere leveranser av kvalifisert arbeidskraft. Enten du trenger ekstra ressurser i høysesong, langsiktige løsninger eller akutt vikarhjelp, står vi klare til å finne den rette kandidaten for deg – raskt og effektivt. Vår lokale tilstedeværelse gjør at vi forstår behovene i Vestby-regionen, og vi jobber alltid for å være en pålitelig og fleksibel samarbeidspartner for både bedrifter og jobbsøkere.