Er du en strukturert og løsningsorientert person med lidenskap for logistikk?

Firma logo

I 1958 startet Agnar Lindbak sin egen virksomhet under navnet Agnar Lindbak & Co. Kompaniskapet var med hans far Anton, som hjalp ham med den første finansieringen. Vareutvalget var regnemaskiner, skrivemaskiner og bokholderimaskiner (regnskapsmaskiner). Dette ble starten på det som i dag er LindbakGruppen. Kontormøbler som produktområde kom med i 1974 og kontorrekvisita i 1992. Den første utenbys-etableringen skjedde allerede i 1967, i Namsos. Starten på IT-virksomheten i Lindbak var bokholderimaskinene fra Addo/Facit i Sverige. De fleste samvirkelagene i landet var kunder av Lindbak allerede på slutten av 1960-tallet. Lindbak var tidlig ute med å lage programvare til datamaskinene rundt 1980 og ble raskt leverandør til både samvirkelag og andre bedrifter. Fra slutten av 1980-tallet har butikkdata vært bærebjelken i Lindbak sin datavirksomhet.

Vi er godt etablert, og en ledende aktør i bransjen som fortsatt er i sterk vekst. Derfor trenger vi flere engasjerte mennesker med oss på den videre reisen.

Om stillingen: Som Logistikk-koordinator vil du spille en nøkkelrolle i å sikre effektiv vareflyt mellom avdelinger og ut til kunder. Du vil samarbeide tett med både salg og logistikk for å optimalisere planlegging og leveranser.

En Lindbak-medarbeider skal være kundefokusert, engasjert og nyskapende. Det har vi lovt gjennom våre verdier. Verdiene signaliserer hvilke holdninger vi skal ha og hvilken innstilling til arbeidet vi skal kjennetegnes av. Det skal være like muligheter for ansettelse, utvikling og avansement, uansett bakgrunn.

Arbeidsoppgaver:

  • Planlegging av ordre og logistikkflyt.
  • Sikre strukturert vareflyt mellom avdelinger og ut til kunder.
  • Delta i avdelingsmøter med salgs- og logistikkavdelingen.
  • Tilrettelegge for effektive og punktlige leveranser.
  • Ha ansvar for oppfølging av montører.
  • Følge opp kunder og håndtere reklamasjoner.

Kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Strukturert og løsningsorientert.
  • Gode kommunikasjonsevner.
  • Trives med teamarbeid.
  • Systemforståelse og evne til å jobbe digitalt.
  • Gode språkkunnskaper i norsk og engelsk.
  • Førerkort klasse B er en fordel, men ikke et krav.

Vi tilbyr:

  • En spennende og variert arbeidshverdag.
  • Muligheten til å jobbe i et dynamisk og trivelig arbeidsmiljø.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • Gode utviklingsmuligheter.


Er dette deg? Vi i Pecus er stolte av å håndtere denne rekrutteringen på vegne av Lindbak, og vi ser frem til å høre fra deg! 

Vi ber om at spørsmål gjeldende stillingen rettes til petter@pecus.no.

Bransjekategori: Transport / Logistics / Warehouse

Om denne stillingen

Arbeidsgiver Lindbak Interiør AS
Drammensveien 130a
0277
Lønn Etter avtale
Sted Oslo
Tittel Logistikk-koordinator
Antall stillinger 1
Nettside www.lindbak.no
Søknadsfrist Snarest

Søk på stillingen

E-post*
Fornavn*
Etternavn*
Telefon*

Kontaktpersoner

Kontaktperson

Petter Sjöberg

Kundeansvarlig

petter@pecus.no

Stillinger