Vårt Lager & Logistikk-team

På lager & logistikk leverer vi bemanningsløsninger til mange av landets største virksomheter på området, og vår kandidatbase består av både truckførere, lagermedarbeidere, flyttemedarbeidere, montører, skift- og lagersjefer samt lastebilsjåfører. Vi kjenner godt til det varierende behovet i bransjen, og i vårt team tilpasser vi oss kontinuerlig kundens behov med tett samarbeid og stor grad av fleksibilitet. Vår største styrke som team er at vi er engasjerte og dedikerte, og vi er villig til å strekke oss langt for å skape verdi for våre kunder og konsulenter.

 

lager

Våre fagområder

Truckførere

Lagermedarbeidere

Flyttemannskap

Arbeidsledere

Lagersjefer

Montører

Lastebilsjåfører

Produksjon

Har din bedrift behov for våre tjenester?

Amalie

Amalie har jobbet mange år i kundeservice og startet i Pecus sommeren 2020. Ved siden av jobben studerer hun fulltid og tar en bachelor innenfor HR og personalledelse. Amalies spesialkompetanse innenfor disse fagene gjenspeiles tydelig frem i jobben hennes. Arbeidsoppgavene til Amalie består intervjuer, screening, konsulentansvar og oppfølging samt jobbe med å videreutvikle nye og eksisterende kundeforhold og innkjøp. 

«Jeg er en person som liker og ha mange baller i luften, så det å kombinere studier med Pecus har vært en stor suksess for meg. Siden jeg startet har Pecus også opplevd stor vekst og det har vært utrolig gøy og lærerikt å vær med på reisen»

lager og logistikk
lager og logistikk

Petter

Petter har jobbet i Pecus som rekrutterer i snart 3 års tid, han er ansvarlig for våre flytt- og montasjekunder. Petter har en god kombinasjon av fysisk og administrativ arbeid, noe som gir han unike kvaliteter som rekrutterer for oss.

«Før jeg startet i Pecus jobbet jeg som arbeidsleder i et montasjefirma i 5 års tid noe som gjør at jeg har god innsyn i hvilken profil mine kunder ser etter. Jeg har også jobbet som selger og lastebilsjåfør i tidligere stillinger så derfor rekrutterer jeg også sjåfører til de kundene som har behov for det.»

Sofie

Sofie begynte i Pecus høsten 2019 og startet i utgangspunktet som rekrutteringsassistent på deltid ved siden av studiene i HR og personalledelse. Siden har Sofie fått mye ansvar og jobber nå fulltid som rekrutterer og Back Office. Sofies arbeidsdag består i alt fra å prate med og møte kunder, opprette og screene annonser til å forberede lønn til konsulenter. 

«Det har skjedd mye siden jeg begynte i Pecus, og det beste med å jobbe her er å få være med å forme et selskap i vekst sammen supre kolleger. Jeg blir oppmuntret til å presentere egne idéer og ta selvstendige beslutninger, og det motiverer meg» 

I årene hos Pecus har Sofie virkelig utviklet en stor kompetanse innenfor HR og personalledelse og dette skinner ofte gjennom i arbeidet hun lever. Du kan være trygg på at konsulentene får den beste oppfølgingen i bransjen.

lager og logistikk
lager og logistikk

Martin

Martin begynte hos oss sommeren 2021. Han har en helt unik bakgrunn som både barista og personlig trener – Noe som gjør han utrolig flink til å ta imot og lagre informasjon samt jobbe hardt og strukturer med eksisterende konsulenter og mot nye. 

Martin bidrar til teamet med energi og innsats som virkelig gir oss et nytt aspekt å spille på. Med Martin vet du at du for god oppfølgning og klar kommunikasjon