Vi skaper fremtidens jobbannonser via rettede kampanjer i sosiale medier

Digital markedsføring gjennom Pecus

Vi har drevet med digital markedsføring siden 2014 og har bygget opp en unik kompetanse som kraftig skiller seg fra tradisjonell jobbannonsering. Ikke bare får vi tak i flere kandidater, men vi finner også personer som ikke visste at de var interessert i å bytte jobb. Vi lager landingssider og kampanjer i sosiale medier samt tilbyr både video- og bildeproduksjon.

Hvorfor er digital markedsføring nødvendig?

Tradisjonell jobbannonsering gjennom Finn.no og LinkedIn når et veldig begrenset antall kandidater og det er i tillegg utrolig vanskelig å skille seg ut. Med vår kombinasjon av egendesignete landingssider og nøye utviklede målgrupper kan vi både nå flere aktuelle kandidater og samtidig skille oss ut fra resten av markedet.

Er dette interessant for din bedrift eller ønsker du mer informasjon? 

Våre pakker

Klikk på bestill for å komme i dialog med vår avdeling innen markedsføring om hvordan vi på den beste måten kan markedsføre din bedrift. Ingen grunn til å vente!

Basis

  • Pecus Landingsside
  • Rettet kampanje Sosiale Medier
  • Finn.no annonse 1 stk
  • Annonsering øvrige kanaler
  • Spredning i Pecus sine nettverk
  • Alle søknader dedikert
  • Rapportering
  • Foto og film etter avtale
  • Redigering av materiale til internt bruk

Favoritt

  • Branded Landingsside
  • Rettet kampanje Sosiale Medier
  • Finn.no annonse 1 stk
  • Annonsering øvrige kanaler
  • Spredning i Pecus sine nettverk
  • Alle søknader dedikert
  • Rapportering
  • Foto og film etter avtale
  • Redigering av materiale til internt bruk
POPULÆR

Premium

  • Branded Landingsside
  • Rettet kampanje Sosiale Medier
  • Finn.no annonse 1 stk
  • Annonsering øvrige kanaler
  • Spredning i Pecus sine nettverk
  • Alle søknader dedikert
  • Rapportering
  • Foto & Film etter avtale
  • Redigering av materiale til internt bruk

Vår satsning

Når vi startet med digital markedsføring i 2016 falt ansvaret på våre rekruttere, men i 2021 bestemte vi oss for å virkelig ta steg og satse videre.

Vår markedsfører Petter startet hos Pecus våren 2021. Han har en Bachelor i Medier og Kommunikasjon – med fordypning i Sosiale Medier og markedsføring. Ikke bare gjør det at vi videreutviklet vår kompetanse innen markedsføring, men det gir også våre rekrutterere frihet til å fokusere 100% ansettelsesprosessen. Det er slik vi kan garantere at hele prosessen fra A til Å blir gjort med høyeste grad av nøyaktighet.  

I tillegg til kompetansen innenfor markedsføring jobbes det tett med avdelingene Lager & Logistikk, Bygg & Anlegg og Montasje for å kunne kombinere markedsførings-kompetansen med relevant informasjon innenfor de bransjene vi jobber med. På denne måten kan du som kunde være trygg på at vi ikke bare finner mange kandidater, men også relevante og kompetente jobbsøkere!

Hør fra noen av våre kunder:

Dag Bergersen – CSS Country Manager for SSI Schäfer Norge AS

SSI Schäfer Norge AS har valgt Pecus som en av våre samarbeidspartnere for innleie og rekruttering av ansatte.

“Pecus er gode på rekruttering av faglært personell i en konkurranseutsatt bransje. De bruker gjerne utradisjonelle metoder for å nå fram til rette arbeidssøkere, og med godt resultat.”

Alexander Stiberg  – Facility Manager Oda

«Pecus hjalp meg å rekruttere personale til min avdeling Facility på Oda. Vi hadde tidligere hatt en prosess med et annet firma, uten resultat. Det som skilte seg ut denne gangen var at Pecus fant kandidater som ikke bare passet inn med sin kompetanse, men som også matchet perfekt på personlighetsnivå.

Jeg opplevde at Pecus fulgte opp rekrutteringsprosessen profesjonelt. For å sikre seg kandidatene var tilstrekkelig bra var Pecus med på alle samtaler frem til rekrutteringen faktisk var gjennomført, noe som gjorde min jobb mye enklere. Jeg kjente at jeg fikk 100% support fra Pecus og at de satte seg godt inn i hva mitt behov.»

Lars Moberg - Daglig leder A Hansen Gruppen

«Vi har benyttet Pecus til både målrettet rekruttering og generell bemanning av prosjekter.

Pecus har investert tid til å bli kjent med bedriften og dens ansatte, for å bedre kunne dekke våre behov.

I en hektisk hverdag har vi ikke tid til å hverken intervjue eller prøve ut ukvalifiserte kandidater.

Derfor oppleves det som et stort pluss å samarbeide med en rekrutterer som faktisk kjenner oss og vårt behov.

Blir vi først presentert en kandidat, så vet vi at det er gjort et grundig stykke arbeid med både intervju og bakgrunnssjekk.»