Interessert i å jobbe på kontor?

Vi tilbyr mange forskjellige roller innen kontor- og administrasjonsarbeid.

Interessert i en jobb? – Registrer deg så tar vi kontakt! 

Pecus i Kontor- & Administrasjonsbransjen

Vi jobber tett på store selskaper innen bygg, anlegg, lager, logistikk. I disse bransjene er det ofte brukt for flinke personer som kan jobbe innen regnskap, HR, salg og kundeservice. Dette kan gi deg en unik mulighet til å jobbe for noen av de største og mest etablerte selskapene i landet.

Nedenfor kan du lese mer om hvilke roller du kan søke på og hva vi tilbyr våre ansatte.

Vi tilbyr

God oppfølgning

Gode betingelser

Fast
ansettelse

Ryddige arbeidsforhold

Våre stillinger innen kontor og adminstrasjon

Klikk på boksene for å lese mer

Økonomi og regnskap

Økonomi og regnskap

Om du kunne tenkt deg et yrke innen økonomi kan Pecus være en god mulighet for deg. Vi samarbeider både med små og store entrepenører, og det er stadig på utkikk etter de som er nøyaktige og strukturerte. Arbeidsoppgavene kan være diverse oppgaver knyttet til regnskap, herunder fakturering og administrasjon av regninger og betalinger o.l avhengig av kunden. Det er ønskelig med gode datakunnskaper og en vilje til å løse eventuelle problem med gode løsninger og et smil.

Kundeservice

Kundeservice

Om du er serviceinnstilt og pliktoppfyllende kan en rolle innenfor kundeservice passe deg. Arbeidsoppgavene kan være å besvare innkommende telefoner angående tekniske eller administrative spørsmål, besvare henvendelser via e-post, tilby bedriftens ulike produkter til kunder som ringer inn o.l. Gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner er et krav. God datakunnskap og relevant erfaring er klar fordel. Ut over det må du trives i et hektisk miljø og må kunne jobbe i et høyt tempo.

Salg

Salg

Søker du nye utfordringer innen salg? Vi ansetter i mange roller innenfor salg, blant annet Key Account Manager og Selger. Arbeidsoppgavene kan være å arbeide med utvikling av industriløsninger og salg av produkter og tjenester, utvikle en salgsstrategi og jobbe mot et årlig budsjett, proaktivt oppsøke potensielle kunder o.l. Gode kommunikasjonsevner er ønskelig innen alle roller for salg da man er kontaktleddet mellom kunden og bedriften. 

HR

HR

Om du ønsker en variert arbeidshverdag kan det være deg våre kunder søker etter. Som HR kordinator må du være en strukturert og selvstendig person, som vil bidra til avdelingens arbeid innen de relevante områdene. 

Oppfølgning fra vårt team

Vårt team jobber alltid for at du skal ha et best mulig arbeidsforhold. Vårt team på Lager & Logistikk samarbeider med vår Key Account manager Andreas når det kommer til å følge opp våre ansatte innen kontor og administrasjon. I motsetning til mange andre bransjer er kontor og adminstrasjon først og fremst rekruttering og ikke bemanning. Du kan lese mer om våre bemanning og rekrutteringsprosesser her:

Anlegg